Навчальні заклади Запорізької області презентують!

5/26/2014

СШФК № 18 презентує

6 комментариев:

  1. Блог "Наш класс!" - цікава, сучасна, необхідна всім учасникам навчального процесу форма висвітлення шкільного життя. Його функціонування дозволяє учням та батькам завжди бути в курсі шкільних та класних подій. Саме завдяки такому блогу у батьків та дітей з’являється більше спільних тем для спілкування. У той же час діти, відчуваючи, що їхнім життям цікавляться, уважно ставляться до успіхів та здобутків, починають розуміти значущість своєї праці. Матеріали, розміщені на блозі, відповідають віковим особливостям дітей, яскраві та привабливі. Сподіваюсь, що у цього блога буде довге творче життя.

    ОтветитьУдалить
  2. Актуальною проблемою на сьогоднішній день є збереження здоров'я молодого покоління. Саме в відео - презентації "Молодь за здровий спосіб життя" Деркач Олена Миколаївна та її вихованці піднімають цю проблему та закликають молодь до ведення здорового способу життя.

    ОтветитьУдалить
  3. Блог «Наш клас» - ця робота цікава і така необхідна, як дітям так і батькам. Тут прослідковуєм принципи здоров’язбереження:
    - успіх породжує успіх;
    - активність;
    - «не нашкодь!»;
    - відповідальність за своє здоров’я.
    Давно доведено, що все, що робить людина, відбивається на стані її здоров’я. В цій роботі тема здоров’я є основною. І видно, що дітям, це дуже цікаво. Продовжуйте цю роботу. Успіхів Вам!

    ОтветитьУдалить
  4. Блог «Наш клас» висвітлює актуальну проблему збереження здоров’я молоді. Наданий відеоролик, що є творчою роботу вчителя та учнів, є гарною рекламою до ведення здорового способу життя. Я сподіваюся, що ваша робота допоможе багатьом підліткам переглянути своє ставлення до організації здорового способу життя.

    ОтветитьУдалить
  5. Інформаційне суспільство спонукає сучасного педагога працювати на випередження. Учитель повинен бути координатором інформаційного потоку, володіти сучасними методиками та новітніми технологіями.Для спілкування та кращого контакту з учнями є створення блогів.Блог "Наш класс!" - цікава, сучасна, необхідна всім учасникам навчального процесу форма.Успіхів, наснаги вам. Дякую за цікавий матеріал

    ОтветитьУдалить
  6. Блог" Наш клас" є актуальною та цікавою формою роботи школи сьогодні. У блозі яскраво просліджується творча співпраця вчителя та учнів у реалізації принципу збереження здоров"я та відповідальності за нього. Дана форма роботи вчить молодь постійно працювати над збереженням здоров"я, виробляє вміння творчо працювати у колективі, бути відповідальним за себе і за того, хто поруч.

    ОтветитьУдалить