ДИДАКТИЧНИЙ НАПРЯМ
Форми, методи та засоби навчання учнів здоров'язбережувальним та здоров'яформувальним знанням, умінням і навичкам
ДИДАКТИЧНІ РОЗРОБКИ
Урок української мови в 6 клас (автор - Ісаєнко Ірина Олексіївна, вчитель української мови та літератури)
|
|
Живий квест (автор - Скляренко Ольга Олександрівна, вчитель початкових класів)
|
|
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ
Сценарій спортивно-розважального свята "Спортивні дівчата" (автори - Іскоростенська Юлія Андріївна, Кіктенко Інна Павілвна, Онищенко Юлія Петрівна, вчителі фізичної культури)
|
|
Інтернет - дайджест "Здоровий спосіб життя" (автор - Свиридов Євген, учень 10 класу)
|
|
Навчальний проект "Навчання в русі" (технологія О.Д.Дубогай) | |
ВІДЕОФІЛЬМ
Урок з основ здоров'я на природі для учнів 6 класу (автор - Ставицька Світлана Іванівна, учитель основ здоров'я)
|
|
Крок до повноцінного життя (автори - творча група педагогів)
|
|
МУЛЬТИМЕДІЙНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
Стоп - наркотик! (автор - Полякова Тетяна, учениця 11 класу)
|
|
Олімпійський урок (автори - Іскоростенська Юлія Андріївна, Кіктенко Інна Павлівна, Онищенко Юлія Петрівна, вчителі фізичної культури
|
Грип та його профілактика (автор - Гусєва Ольга Владиславівна, вчитель з основ здоров'я)
|
|
ФІЗКУЛЬТУРНА ХВИЛИНКА
Фізкультхвилинки на уроках англійської мови (автор - Маєвська Дар'я Миколаївна, вчитель іноземної мови)
|
|
Фізкультхвилинки в першому класі (автор - Шокото Валентина Петрівна, вчитель початкових класів)
Відео-посібник "Фізкультхвилинки в початковій школі" (педагоги початкової школи)
|
|
Фізкультхвилинка "Я і Україна" (автор - Глушкова Маргарита Миколаївна, вчитель початкових класів)
|
|
Фізкультурні хвилинки в школі (автор - творчий колектив педагогів)
|
|
Відео-калейдоскоп "Фізкультурні хвилинки в початковій школі" (автори - творчий колетив початкової школи)
|
|
Фізкультхвилинка "Подорож по казковому лісу" (автор - Андрющенко Ельвіна, вчитель початкових класів)
|
|
Фізкультхвилинка (автор - Карташова Наталія Анатоліївна, вчитель початкових класів)
Фізкультхвилинка (автори - творча група педагогів)
Відео-посібник "Фізкультурні хвилинки в початковій школі" (автор - творчий колектив педагогів)
|
|
Фізкультхвилинка в 2 класі (автор - Тарасенко Юлія Миколаївна)
|
|
Фізкультурна хвилинка "Як у нас на Україні" (автор - Моісеєнко Дарина Романівна)
| |
Очень понравилась фізкультминутка «Як у нас на Україні», 2-А клас. Очень современно, при этом воспитание патриотизма с младшего школьного возраста.
ОтветитьУдалитьПрезентація на тему "Здорове харчування" ( автор Глущенко О.В. Бердянська ЗОШ № 6) актуальна, несе в собі багато потрібної інформації. Особисто я б більше уваги звернула на наслідки вживання "особливо небезпечних продуктів".
ОтветитьУдалитьДуже сподобалась розробка уроку "Хребет - опора нашого організму" (автор - Легка Олена Іванівна, вчитель початкових класів) Мирненської ЗОШ І-ІІІ ст. В цікавій дотепній формі простежується мотивувація школярів до профілактики порушення постави; розвивається творча активність і вміння працювати з плакатами. Заслуговує на увагу фізхвилинка, яка фактично закріплює отримані на уроці знання.
ОтветитьУдалитьЯскравою та інформаційною є мультимедійна презентація "Здорове харчування (автор - Глущенко Оксана Валентинівна) Бердянської ЗОШ І-ІІІ ст. № 6. Можна додати переліе хвороб, яки виникають внаслідое неправильного харчування.
ОтветитьУдалитьДуже сподобалась презентація на тему "Мій здоровий день" ( автори Егізарян Ерік, Бондаренко Влад КЗ «Веселівська»ЗОШ № 2) допомогає формувати навички здорового способу життя в учнів протягом дня, вчить правильно організовувати режим дня. Заслуговує на увагу те, що учні використовували власні цікаві фотографії – приклади із свого життя.
ОтветитьУдалитьУрок української мови в 6 класі (урок-подорож) вчителя української мови Мелітопольської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 15 – дуже цікаво, що і на уроці української мови можна організувати здоров’язбережувальний процес, що сприяє створенню позитивної мотивації до здорового способу життя. Багато завдань, які спонукають до дії. Це і таємничі мандрівки, фантазії і дослідження. Мені сподобався урок. Дякую! Успіхів Вам!
ОтветитьУдалитьОрганізація та проведення спортивно - розважального свята "Спортивні дівчата" в ХННРБЦ (дидактичний напрям, авт. Іскоростенська Ю.А., Кіктенко І.П. та ін.) є взірцем згуртування учнівського колективу та колективу педагогічного. Таке свято сприяє пропаганді фізкультури і спорту як засобу зміцнення здоров'я серед учнівської молоді, вчителів та вихователів. Сподобалися конкурси заходу, які розвивають ще і творчі здібності (художні, танцювальні, інтелектуальні) всіх його учасників. Одним словом, молодці!
ОтветитьУдалитьПрекрасно розкрито роль емоцій у формуванні здоров'я людини на уроці з курсу "Основ здоров'я" у 2 класі КЗ "Гуляйпільська ЗОШ І-ІІІ ст. №1" (вч.Явтухова Н.М.). З допомогою різних психотехнік діти приходять до висновку, що саме позитивні емоції та добрі вчинки сприяють зміцненню здоров'я людини. Мені дуже сподобалися власні фото другокласників, де вони демонструють різні емоції та цікавим є також фоторепортаж "Настрій учнів нашого класу". Успіхів Вам і Вашим вихованцям!
ОтветитьУдалитьПривлекла внимание презентация на тему "Здорове харчування" ( автор Глущенко О.В. Бердянская ЗОШ № 6). Тема очень актуальная, так как большинство детей предпочитают "нездоровую еду" и их родители этому способствуют. Я считаю. что нужно пропагандировать основы здорового питания не только среди детей, но и среди взрослых.
ОтветитьУдалитьТехнология Е. Дубогай "Навчання в русі" , которая представленна в работе КЗ "Днепрорудненская ООШ І-II ступеней" является, практически, "панацеей" в борьбе современных учителей с "сидячим уроком", сочетая в себе двигательную активность и изучение, закрепление учебного материала, технология позволяет учащимся не только освоить науки, но и сохранить здоровье, а что еще важнее, осознанно его укрепить. Рекомендую всем учителям обратить внимание на эту технологию и взять ее на вооружение в работе.
ОтветитьУдалитьЗаняття з лікувальної фізичної культури, Кам'янко - Дніпровської загальноосвітньої санаторної школи - інтерната, вказує на системну та кропітку працю вчителя з вихованцями, вправи підібрано з урахуванням вікових особливостей учнів, але хотілося б, як людині - не фахівцю в даному напрямку, під час виконання вправ чути яку користь вони принесуть та який лікувальний та профілактичний ефект має дан вправа.
ОтветитьУдалитьДидактичний напрям. Гуляйпільська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 - Настрій і здоров'я (автор - Явтухова Наталія Миколаївна, вчитель початкових класів). На уроці використано різноманітний дидактичний та наочний матеріал. Опираючись на який діти вчаться визначати емоції, їх формування та причини виникнення позитивних та негативних емоцій. На уроці виховується любов до життя та бажання бути здоровими.
ОтветитьУдалитьВиникло бажання відмітити презентацію Гусевої Ольги Владиславівни ( Запорізька ЗОШ№30) за темою " Грип та його профілактика".Дуже цікава робота, яскраве кольорове рішення привертає увагу, є бажання додивитись до кінця.У доступній формі допомагає зрозуміти ознаки та шляхи зараження, профілактичні заходи.Заохочує дітей вести здоровий спосіб життя, сприяє вихованню відповідального ставлення до свого здоров`я. Велике дякую вчителю!
ОтветитьУдалитьНавчальний заклад:КЗ ,Гуляйпільська ЗОШ I-IIст №1 Запорізької обл..
ОтветитьУдалитьВчитель Явтухова Н.М.
Урок з курсу «основи здоров’я» у 2 кл, «Настрій і здоров’я»
Коментарій (структура уроку відповідає поставленій меті, вході уроку чітко висвітлені види емоцій та їх вплив на стан здоров’я . Урок розроблений з враховуванням вікових особливостей учнів. Вчитель в дало підібрав вірші, які показують і передають емоції та емоційний стан учнів. Також були використані вправи «Мені приємно коли..» «Мені не приємно коли…» - що дають можливість учням замислитися над проявом своїх емоцій.)
Навчальний заклад :Мирненська ЗОШ I-IIст. Запорізької обл..
ОтветитьУдалитьВчитель Легка О.І.
Урок з курсу «Основи здоров’я» 1 –кл. «Скелет опора нашого організму . Постава і здоров’я.»
Коментарій (Структура уроку відповідає поставленій меті та віковим особливостям учнів. Вчитель для зацікавлення учнів використав вигаданих персонажів Хворайку і Нехворайку, використовує вірші які розповідають учні про поставу , аналізують плакати, виконують практичну вправу ,в кінці уроку запам’ятовують правила сидіння за партою)
Навчальний заклад: Мелітополька ЗОШ№15
ОтветитьУдалитьВчитель Ісаєнко Ірина Олександрів
Урок української мови «Узагальнення вивченого про числівник у країні Здоров’я».
Коментарій (структура уроку відповідає поставленій меті. Підчас проведення уроку вчитель використовує інтерактивні технології. Вдало поєднав тему числівник з основними аспектами здорового способу життя, провівши урок у вигляді подорожі по станціям «Здорове харчування», «Здоровий відпочинок», «Здоровий відпочинок», «Здоровий мозок», «Режим – це здоров’я» , «Рецепти – здоров’я» . Цей урок дає змогу учням не лише узагальнити знання з теми числівник ,але ще раз замислитись над основними аспектами здорового способу життя.
Дуже вдало і творчо все це поєднала
Этот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьПодорож на острів СНІД, Кам'янсько-Дніпровська загальноосвітня санаторна школа-інтернат - презентація, яка повністю розкриває тему СНІДу, вдало підібрана інформація та картинки, які допомагають замислитися про життя, оцінити його.Я вважаю, що використання на уроках, виховних та класних годинах цієї роботи заохоче дітей вести здоровий образ життя.
ОтветитьУдалитьПодорож на острів СНІД, Кам'янсько-Дніпровська загальноосвітняя санаторна школа - інтернат - презентація яка вдало розкриває проблему СНІДу в країні і світі на конкретних прикладах, що для молоді це переконливіше чим просто слова. Я вважаю, що запропонований матеріал можна використовувати як на уроках так і в позакласних захожах для пофілактики.
ОтветитьУдалитьЦілком згодна з попереднім коментарем-- до презентації «Подорож на острів СНІД», Кам'янсько-Дніпровська загальноосвітня санаторна школа - інтернат - ясно , доступно , в цікавій формі викладений матеріал, до того ж відповідно цього шкільного віку. Робиться акцент і на актуальності проблеми СНІДу, До того ж , на мою думку, вдалий прийом - на фоні жахаючих реалій життя позитивне завершення (рефлексія).
ОтветитьУдалитьЦілком згодна з попереднім коментарем-- до презентації «Подорож на острів СНІД», Кам'янсько-Дніпровська загальноосвітня санаторна школа - інтернат - ясно , доступно , в цікавій формі викладений матеріал, до того ж відповідно цього шкільного віку. Робиться акцент і на актуальності проблеми СНІДу, До того ж , на мою думку, вдалий прийом - на фоні жахаючих реалій життя позитивне завершення (рефлексія).
ОтветитьУдалитьМені дуже сподобалась презентація Легко О.І. Мирненської ЗОШ "Постава і здоров'я". Матеріал викладено в доступній для дітей формі. Всі запропоновані вправи діти можуть виконувати і їм буде це дуже цікаво. Такий матеріа можна використовувти не тільки на уроках основ здоров'я, а і при проведенні профілактичних бесід по збереженню здоров'я дітей.
ОтветитьУдалитьМені дуже сподобалась презентація Легко О.І. Мирненської ЗОШ "Постава і здоров'я". Матеріал викладено в доступній для дітей формі. Всі запропоновані вправи діти можуть виконувати і їм буде це дуже цікаво. Такий матеріа можна використовувти не тільки на уроках основ здоров'я, а і при проведенні профілактичних бесід по збереженню здоров'я дітей.
ОтветитьУдалитьЦікаві здоров'язбережні фізхвилинки , а головне дуже актуальні, обовязково візьму собі декілька для застосування на своїх уроках. Рекомендую.
ОтветитьУдалитьДидактическая разработка «Хребет - опора нашого організму (автор - Легка Олена Іванівна, вчитель початкових класів)» актуальна, интересна. Почему актуальна, потому что, правильная осанка тела – это здоровье всех внутренних органов, это красота фигуры. Детям с малых лет надо об этом рассказывать и показывать. Учитель в интересной и доходчивой форме, используя разнообразные приёмы на уроке (выдуманные герои, рисунки, плакаты, физические упражнения) раскрывает важность темы. Спасибо за урок.
ОтветитьУдалитьВпечатлила презентация «Здорове харчування (автор - Глущенко Оксана Валентинівна)». Тема не нова, но актуальна, особенно в эпоху питания полуфабрикатами. Автор, используя интересные факты, картинки, рисунки подаёт теоретический материал, который не может не заинтересовать. Презентация легко читается и воспринимается, благодаря правильной последовательности изложения материала, насыщенным цветам, правильно подобранному размеру шрифта. Спасибо за интересную презентацию.
ОтветитьУдалитьСподобався Інтернет - дайджест "Здоровий спосіб життя" (автор - Свиридов Євген, учень 10 класу, СШФК № 18 м. Запоріжжя). Ознайомлення учнів зі сторонніми ресурсами (ні навчальними , а “дорослими”), які присвячені цій темі, заслужить їхню довіру та бажання користуватися цими ресурсами в майбутньому дорослому житті.
ОтветитьУдалитьЦікава та яскрава робота Мирненської зш І-ІІІ ст."Здоровим бути модно" .Висвітлюється питання однієї з основних складових здоро'я-фізичної культури та спорту, активного відпочинку .Адже скільки б ми,вчителі , не говорили про користь активного способу життя , все ж найкраще- показати це в дії! До того ж прослідковується і патріотичний напрям у виховних заходах.
ОтветитьУдалитьБердянська ЗОШ І-ІІІ ст. № 6
ОтветитьУдалитьЗдорове харчування (автор - Глущенко Оксана Валентинівна) Робота зроблена якісно,вдало підібрані цитати відомих людей та фотоматеріали. Ця презентація може використовуватися як в урочній роботі , так і в позаурочний час , навіть як елемент батьківських зборів, бо дорослі ( які є прикладом для підростаючого покоління )часто забувають елементарне- "Потрібно їсти, щоб жити, а не жити, щоб їсти. "(Сократ)
Кам'янсько-Дніпровська загальноосвітня санаторна школа-інтернат
ОтветитьУдалитьПодорож на острів СНІД ( автор - Новікова Тетяна Віталіївна). Змістовний та доцільний матеріал презентації. Тема СНІДу широко розкрита. Малюнки, подані в роботі, дозволять дітям замислитись над даною проблемою та зробити правильні висновки. Яскрава та доступна для дітей презентація. Дякую за корисний матеріал.
Всі шкільні роки діти більшу частину дня сидять, хоча в цьому віці
ОтветитьУдалитьрух необхідний їм як повітря, це їх фізіологічна потреба, від нестачі руху вони
погано розвиваються. Саме тому вже в молодших класах у дітей катастрофічно
погіршуються зір і постава.Обов'язково скористуюся цією технологією на своіх уроках .ТехнологІя Дубогай "Навчання в русі" , яка представлена в роботі КЗ "Днепрорудненская ЗОШ І-II ступеней"це сучасне поєднання здоров'язбережноі фізхвилинки з вправами на закріплення вивченого матеріалу.
Сподобався конкурс на найкращу фізкульт-хвилинку!Теж з'явилось бажання взяти участь у цьому конкурсі!Розівська загальноосвітня школа №1 I-III ступенів -мені сподобалась найбільше.
ОтветитьУдалитьПривернув увагу Інтернет - дайджест "Здоровий спосіб життя" (автор - Свиридов Євген, учень 10 класу) Запорізька СШФК № 18. Презентація містить посилання на корисні ресурси про дотримання здорового способу життя. Її можна використовувати не тільки на уроках, але й під час батьківських зборів. Презентація яскрава та змістовна.
ОтветитьУдалитьУрок з основ здоров"я ( 2 кл.) " Настрій і здоров"я" Явтухова Н.М. Гуляйпільська загальноосвітня школа І-ІІІ ст.№1 Заслуговує на увагу досконале володіння вчителем методикою планування уроку. Мету уроку допомагають реалізувати правильно підібрані форми і методи викладу навчального матеріалу, мотивація, що відповідає віковим особливостям молодших школярів і дає розуміння головних понять уроку: "настрій" ,"емоції". Вдало підібрано ілюстративний матеріал, де крім малюнків використано фото учнів класу.Цікавим та актуальним є виховний момент уроку, де використано поезію Наталії Квітки ( поетеси Гуляйполя). Питання рефлексії допомагають виявити рівень засвоєння навчального матеріалу.
ОтветитьУдалитьМультимедійна презентація "Здорове харчування" Глушенко О.В. Бердянська ЗОШ І-ІІІ ст.
ОтветитьУдалитьМП в цікавій формі показує, що правильне харчування -це збалансоване харчування,що складається з необхідних для організму людини елементів та мікроелементів. Належна увага в презентації приділена щоденній їжі, яка повинна містити білки, жири та вуглеводи; воді, її ролі для організму та необхідній кількості. Важливе виховне навантаження мають таблиці "Основні принципи харчування" та "Піраміда здорового харчування." Презентація вдало оформлена, містить пізнавальні та виховні моменти.
Сподобався урок "Живий квест". У ігровій формі вчитель викликає зацікавленість дійтей книжкою. Мінус - залежність від погоди на вулиці.
ОтветитьУдалитьДидактичний напрямок
ОтветитьУдалитьУрок "Основи здоров'я" 2Б клас Гуляйпільська ЗОШ І - ІІІ ст. N1 вчитель Явтухова Н.М.
В розробці уроку показано розвиток навичок аналізу причин позитивних і негативних емоцій, вивчення їх враховуючи вік дітей. Урок сприяє бажанню бути здоровими. Вчитель використовує різні форми роботи: ігрові, робота з підручником, малюнками, фотографіями, творчі завдання, де діти в доступній формі можуть ознайомитися з різними видами емоцій і вплив їх на здоров'я. Урок дуже сподобався.